COVID-19 koronavírus-járvány változások

Az aktuális vírushelyzetre való tekintettel, az elmúlt időszakban ügyfélszolgálatunkat szüneteltettük telephelyünkön. Ügyfeleink nem léphettek be a épületünkbe, így a személyes vásárlás lehetősége megszűnt.

Az ez idő alatt gyűjtött tapasztalatok alapján az értékesítést cégünknél 2020. május 25-tól átszervezzük, és fokozott biztonsági intézkedések bevezetése mellett dolgozunk tovább.

Az átszervezéssel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást tudjuk nyújtani:

Személyes vásárlásra május 25-től az alábbi egészségügyi korlátozások betartása mellett lesz lehetőség:

  • Kérjük, előzetesen érdeklődjenek telefonon vagy e-mailben, hogy a keresett alkatrész van-e raktáron.
  • Lehetőség szerint adják le megrendeléseiket előre, hogy itt csak az árukiadás történjen. Ebben az esetben van lehetőség előre utalásos számlát kérni e-mailben, így a készpénzmenetes átadás megtud valósulni.
  • Cégünk területére és az ügyféltérbe a belépés egyszerre csak egy ügyfélnek lehetséges. Kérjük, viseljenek a szájat és orrot eltakaró maszkot és használják a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő automatát.
  • Csak az keressen fel bennünket személyesen, aki konkrétan tudja, mit szeretne!

Kérjük a fenti pontokat szemelőt tartani, mert csak így biztosítható a gördülékeny munkavégzés és kerülhető el a sorban állás és, hogy esetleg nem tudjuk kiszolgálni önöket.

Továbbra is előnyben részesítjük a csomagküldő szolgálattal történő megrendelés teljesítést!

Hogyan tudok technikai jellegű segítséget kapni?

A termékek beazonosítására és technikai segítségnyújtásra, kizárólag előzetes egyeztetés alapján tudunk lehetőséget biztosítani! Kérjük, hogy a beazonosítani kívánt alkatrészek képét e-mailben küldjék el számunkra. És erősítsük a telefonon történő kommunikációt! Jelenleg nincs mód a közösen történő tervezésre és kivitelezésre!

Hogyan érinti ez a változás a nyitvatartási időt?

Személyes ügyfélfogadás 9 – 15 óra között van kizárólag!

Előre leadott és kifizetett rendelések kiadása soron kívül, teljes nyitvatartási időben 8-16:30.

Köszönjük partnerségüket, és az elmúlt időszakban nyújtott támogatásukat, melynek köszönhetően Önökkel együtt remélhetőleg győztesként kerülhetünk ki a járvány okozta veszélyhelyzetből.

Bízva abban, hogy hamarosan egy mindenki számára kényelmesebb és elfogadhatóbb rendben folytathatjuk tovább a közös munkát, üdvözlettel: FARMCENTER KFT.

 

pageup