Az aktuális vírushelyzetre való tekintettel, az elmúlt időszakban ügyfélszolgálatunkat szüneteltettük telephelyünkön. Ügyfeleink nem léphettek be a épületünkbe, így a személyes vásárlás lehetősége megszűnt.
Az ez idő alatt gyűjtött tapasztalatok alapján az értékesítést cégünknél 2020. május 25-tól átszervezzük, és fokozott biztonsági intézkedések bevezetése mellett dolgozunk tovább.
Az átszervezéssel kapcsolatban az alábbi tájékoztatást tudjuk nyújtani:
Személyes vásárlásra május 25-től az alábbi egészségügyi korlátozások betartása mellett lesz lehetőség:
Kérjük a fenti pontokat szemelőt tartani, mert csak így biztosítható a gördülékeny munkavégzés és kerülhető el a sorban állás és, hogy esetleg nem tudjuk kiszolgálni önöket.
Továbbra is előnyben részesítjük a csomagküldő szolgálattal történő megrendelés teljesítést!
Hogyan tudok technikai jellegű segítséget kapni?
A termékek beazonosítására és technikai segítségnyújtásra, kizárólag előzetes egyeztetés alapján tudunk lehetőséget biztosítani! Kérjük, hogy a beazonosítani kívánt alkatrészek képét e-mailben küldjék el számunkra. És erősítsük a telefonon történő kommunikációt! Jelenleg nincs mód a közösen történő tervezésre és kivitelezésre!
Hogyan érinti ez a változás a nyitvatartási időt?
Személyes ügyfélfogadás 9 – 15 óra között van kizárólag!
Előre leadott és kifizetett rendelések kiadása soron kívül, teljes nyitvatartási időben 8-16:30.
Köszönjük partnerségüket, és az elmúlt időszakban nyújtott támogatásukat, melynek köszönhetően Önökkel együtt remélhetőleg győztesként kerülhetünk ki a járvány okozta veszélyhelyzetből.
Bízva abban, hogy hamarosan egy mindenki számára kényelmesebb és elfogadhatóbb rendben folytathatjuk tovább a közös munkát, üdvözlettel: FARMCENTER KFT.